dimecres, 22 de maig del 2013

Sentiment casteller.

Sentiment casteller és sentir el castell, viure'l...

No importa ni l'altura, ni les caigudes, ni el temps que triguis en fer-lo...

El que importa és l'esforç, el que lluites per fer-lo, no preocupar-te només en què tu mateix ho facis bé, sinó pensar en tots, en si algú necessita un cop de mà, ajudar-lo, perquè al castell no només hi ets tu, hi ha molta més gent, i tots els que formen part d'un castell, tan els que pujen com els que estan a la pinya, ajuden!

Jo, vaig començar a la Jove, i penso seguir a la Jove, i si algun dia arribo a la conclusió de no fer més castells (que ho dubto) la Jove haurà sigut la primera i la última colla de la que he format part!

Per mi és la millor colla, per molt que hi hagin altres colles que facin castells més grans... Per mi la JOVE és la millor, pel simple fet que aquesta colla m'ha fet ser millor persona, m'ha fet mirar les coses d'una altra manera, m'ha fet sentir les coses quan les faig!

I m'ha ensenyat el món dels castells! Abans no sabia ni que eren, ara ho sé gràcies a la Jove!

Cada moment que vivim fent castells, o celebrant qualsevol cosa! És MERAVELLÓS, INCREïBLE, INOBLIDABLE!

ANEM SEMPRE AMUNT JOVES!



Jamila Bengharda
Sòcia nº 66 CJXV 

Vilafranca del Penedès, 21 de maig de 2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada